Kevätkokokous 2017

30.3.2017

Suomen Angiologiayhdistys (SAY) ja Suomen Verisuonikirurginen Yhdistys (SVKY) järjestävät 30. -31.3. kaksipäiväisen koulutustapahtuman "PULLISTUVA AORTTA", joka käsittelee aorttakirurgian uusimpia trendejä ja tuulia.

Torstaina 30.3. kuulemme rinta- ja vatsa-aortan pullistumien suonensisäisistä hoitomuodoista niin teoriassa kuin käytännössäkin 1-2 live-potilastapauksen myötä, jotka Meilahden sairaalassa hoidetaan luentopäivän aikana. Iltapäivän pääpuheenaiheena on aortan B-tyypin dissekoituman nykyhoito, josta pääluennon pitää Prof. Christoph Nienaber (Royal Brompton Hospital, Lontoo). Perjantaina keskitytään vatsa-aortan aneurysmien nykyhoitoon ja tapahtuman päättää potilastapausesitykset, joista paras/parhaat palkitaan. Potilastapausehdotukset tulee lähettää pe 3.3. mennessä sähköpostitse: damir@fimnet.fi

Osallistumismaksu on 225e yhdistysten jäsenille ja 275e yhdistysten ulkopuolisille osallistujille sisältäen torstai-illallisen. Avec-illallismaksu on 50e.

Ilmoittautuminen koulutustapahtumaan ja lisätietoja sähköpostitse:

katariina.noronen@hus.fi    ke 15.3. mennessä!!!

Maksu tulee suorittaa SVKY: n tilille: Nordea FI59 2401 1800 0206 86

(Y-tunnus 16113843, Yhdistys ei ole Alv-velvollinen)

Hgin Yliopisto on myöntänyt erikoistumiskoulutukseen pisteitä (13 h) seuraaville aloille  :

Anestesiologia ja tehohoito

Sydän- ja rintaelinkirurgia