Jäseneksi

Hyvä kollega!

Suomen Angiologiayhdistys on rekisteröitynyt lääketieteellinen yhdistys, jonka tarkoituksena on edistää angiologian tieteellistä ja käytännöllistä kehitystä, toimia yhdyssiteenä vastaaviin ulkomaisiin yhdistyksiin sekä valvoa angiologisten potilaiden etuja. Tarkoituksensa toteuttamiseksi yhdistys voi järjestää kokouksia, luentoja, esitelmätilaisuuksia sekä jatkokoulutuskursseja, tehdä esityksiä ja antaa lausuntoja, harjoittaa julkaisutoimintaa ja suorittaa varojen hankintaa sekä ryhtyä muihinkin angiologisten potilaiden etujen edistämiseen tähtääviin toimenpiteisiin.

Jäsenkuntamme muodostuu eri erikoisalojen lääkäreistä (mm. sydän- ja rintaelinkirurgia, verisuonikirurgia, kardiologia, radiologia, anestesiologia). Yhdistyksen jäsenmäärä on n. 200 ja  jäsenmaksu on 25 euroa.

Yhdistyksen jäsenyyttä haetaan oheisella jäsenhakemuskaavakkeella ja jäsenyys vahvistetaan hallituksen kokouksessa, joita järjestetään n. 3 kk välein. Lisätietoja seuran toiminnasta saat tarvittaessa yhdistyksen sihteeriltä tai allekirjoittaneelta.

Toivotamme sinut tervetulleeksi seuraamme täydentämään joukkoamme ja tuomaan uusia ajatuksia ja ideoita toimintaamme!

Veli-Pekka Harjola,

SAY:n puheenjohtaja

Jäsenhakulomake

Henkilötiedot

Tiedot siirretään hakemuksen käsittelyn jälkeen Lääkäriliiton ylläpitämään yhdistysrekisteriin.

*

SAY jäsenyys edellyttää perehtyneisyyttä tai kiinnostusta angiologiaan, kerro taustastasi:

(Esim. erikoisalasi, tutkimusaiheesi tai muu perustelu)

*

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.